poniedziałek, 31 marca 2014

Work&Travel i motywujące cytaty

Mam dla was linka do punktów zawartych w porozumieniu z Australią ---> wersja polska
W skrócie, na podstawie programu 'Zwiedzaj i Pracuj' można wyjechać do AU na czas do 12 miesięcy, choć słyszałam, że jeśli znajdziemy zatrudnienie w rolnictwie lub budownictwie, to można starać się o przedłużenie okresu pobytu w AU. Niestety kraje mogą wydać tylko do 200 takich wiz rocznie.
Więc raczej będzie to na podstawie 'kto pierwszy, ten lepszy'. W stosunku do innych krajów, które mają takie samo przyzwolenie, jesteśmy w średniej jakości położeniu, ale naprawdę mamy się z czego cieszyć! Więc przestańmy narzekać, zacznijmy robić!

Dzisiaj troszkę motywujących cytatów i tych, które po prostu mi się podobają + trochę bliższe poznawanie mnie w formie zdjęć. 

-"Jedyną rzeczą, jaka stoi pomiędzy Tobą a Twoim marzeniem jest wola spróbowania i przekonanie, że jest ono możliwe do zrealizowania".- Joel Brown

-"Istnieje zaledwie jedna przyczyna ludzkiego niepowodzenia. A jest nią brak wiary w swoje prawdziwe ja."-William James

-"Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące".-Donna Watson

-"Marze­nia mogą wy­biegać bar­dzo da­leko i te marze­nia są pot­rzeb­ne. Ale mu­sisz być wyt­rwały i nie zrażać się niepowodzeniami." - Adam Małysz

-“Nigdy nie akceptuj cudzych ograniczeń. Jeśli jest coś, co chcesz zrobić, nie ma żadnego powodu, dla którego to miałoby Ci się nie udać.”- Amy Dodson 

-"Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci."-Paulo Coelho

-"Jes­tem zmęczo­ny sze­fie. Zmęczo­ny wędrówką, sa­mot­nie jak jaskółka w deszczu. Zmęczo­ny tym, że nig­dy nie miałem przy­jaciela, żeby po­wie­dział mi skąd, gdzie i dlacze­go idziemy. Głównie zmęczo­ny tym, ja­cy ludzie są dla siebie. Zmęczo­ny jes­tem bólem na świecie, który czuję i słyszę... Codzien­nie... Za dużo te­go. To tak jak­bym miał w głowie ka­wałki szkła. Przez cały czas." - Zielona Mila 

-"Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało
wielkie sprawy głupią miłością."- Krzysztof Kamil Baczyński

-"To, co jest ważne kiedy idziesz nie przestanie być ważne, kiedy będziesz biegł.''- moje 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz