wtorek, 11 marca 2014

Pierwsza notka, początek nowej historii

Witajcie na moim blogu!
Nazywam się Ola i mam 16 lat :)
O czym będzie ten blog? Znając mnie- o wszystkim!
Przede wszystkim o mnie, moim życiu, planach, marzeniach. Będę też wstawiała wam zdjęcia mojego autorstwa lub te, które mi się podobają. Mam zamiar udostępniać filmiki z yt, które odpowiadają na moje różne pytania i może zainteresują was.
Z blogami i pisaniem jestem związana od paru lat... w  sumie każde założenie bloga wiąże się u mnie z jakimś ważniejszym wydarzeniem, nowymi planami i  z tym jest podobnie.Jeśli będzie jakiekolwiek zainteresowanie tym blogiem lub ja będę miała przyjemność z jego prowadzenia, to szybko  nie zniknę!
Niedługo dodam notkę :)
TEMATY PRZEWODNIE: życie, szkoła, Australia plany, marzenia, cytaty, zdjęcia, zainteresowania, wytrwałość.
Mam nadzieję, że może jakoś wam się przydam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz