piątek, 28 marca 2014

Projekt 'Zwiedzaj i Pracuj'- porozumienie z Australią..

Przeżyłam jakoś tą szkolną 'mordęgę'. Jednak jestem bardzo zirytowana, kiedy nauczyciele, którzy nie robili z nami nic przez trzy lata albo puszczali nam płazem, teraz robią problemy. Miesiąc przed egzaminem zorientowali się, że wypadałoby nas czegoś nauczyć i teraz wszyscy za przeproszeniem chcą się  pozabijać, dają jakieś karteczki ' z najważniejszymi informacjami z poprzednich klas do nauczenia. Przyszły tydzień zapowiada się tak miło, że na samą myśl jest mi niedobrze. Polski system edukacji .... brak słów.
Ja obecnie suszę włosy, a potem idę spotkać się z Olą.
Zobaczyłam dzisiaj artykuł o porozumieniu Australii i Polski.. i tak się ucieszyłam, że nie jesteście sobie tego wyobrazić, niby to nic wielkiego, ale to przyjemne, ze mamy dobre stosunki z AU no i dla wielu jest to jakiś sposób. Otóż w ramach projektu 'Zwiedzaj i Pracuj' młodzi Polacy do 31 roku życia będą mogli wyjechać do AU na wakacje i legalnie pracować, co wiadomo wcześniej na podstawie vizy było zakazane. Oczywiście na takiej samej podstawie do nas mogą przyjeżdżać Australijczycy, choć wątpię, że im się tu spieszy :) W jakimś stopniu może ułatwić nam to emigracje, zobaczymy! 
Miłego dnia! :) 
Zdjęcie niezwykle rozbawiające i kontrowersyjne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz