środa, 12 marca 2014

Trochę o diecie Turbo i zdrowiu

Cześć!
Wiosna w naszych głowach już pewnie przechadza się z pąkami owoców, więc może i pora wziąć się trochę za swoje zdrowie, przede wszystkim musimy uważać na choroby, teraz łatwo o przeziębienie! 
Wiadomo, że my - dziewczyny chcemy w wakacje cudnie wyglądać, więc pracę wypadałoby zacząć już teraz. Jak już wcześniej wspominałam, nie jestem zwolenniczką diet, choć jedna jest dla mnie całkiem przyjemna (podam linka). Ważniejszy jest jednak ruch, trochę świeżego powietrza, nie musimy się forsować, wystarczy każdego dnia pobiegać 15 minut, w swoim tempie. Oczywiście jeśli ktoś będzie miał taką ochotę może sobie podnosić progi. Moim zdaniem nie warto się przejmować NAZBYT swoją figurą, każda jest piękna, musimy tylko odnaleźć to piękno w swojej głowie. Drogie Panie KONIEC z kompleksami, ważne żebyśmy się dobrze czuły i szanowały! 
Takie 15 minutowe regularne ćwiczenia mogą sprawić, że poczujecie się lepiej, dostaniecie trochę  kopa, wiary w siebie no i poprawicie stan swojego zdrówka, które jest najważniejsze. 
Polecam to szczególnie tym, którzy wiele się uczą. Wysiłek psychiczny musi być zamienny z fizycznym, wtedy wiedza lepiej się przyswaja (w osobnym wpisie zrobię moje sposoby  i zabobony na naukę). 
Moim zdaniem bieganie możecie zastąpić każdym innym ćwiczeniem, wszystko zależ od was i waszych upodobań. 
Chciałabym dać wam jakieś wskazówki, co jeść i jak jeść, ale nie zrobię tego, gdyż nie używam raczej takich porad w swoim życiu, więc nie będę pouczać was. Ja jestem OGROMNYM głodomorem, który ma swoje wymagania... jedyne co wychodzi mi na plus to nie słodzę napoi, piję dużo wody i nie używam soli! Natomiast słodycze są "moim bogiem". 

Dieta Turbo - jak dla mnie była dosyć przyjemna, przede wszystkim skuteczna, jednak trzeba uważać, bo wiele zależy od naszych organizmów. U niektórych osób może wystąpić efekt jo-jo, ja  mi waga po miesiącu 'normalnego ponad normalność' jedzenia przybył tylko 1 kg :)  Ja stosuję diety, jako przerywnik i trochę odnowy, nie stosuję ich na dłużej ani na większe kilogramy:)  I NA PEWNO WYBIJCIE SOBIE Z GŁOWY GŁODÓWKI, DIETY MAJĄ ORZEŹWIAĆ NIE DOPROWADZAĆ DO CHORÓB! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz