czwartek, 13 marca 2014

'Medium' wiedzy o Australii

Kiedyś z nudów wpisałam w wyszukiwarkę (już nie pamiętam dokładnie co, ale coś w podobie "Australia filmiki") wtedy wspaniałomyślnie wyskoczył mi filmik Bartka i Justyny, zaczęłam oglądać i szukać dalej, o chwili obecnej znam cztery kanały YT o emigracji i życiu w AU. + Jeśli ktoś jest zainteresowany rozmowami o wyjeździe, życiu, kulturze, to Pani Hania z pomocą Adama założyła specjalne forum
Wstawię wam tutaj linki i omówię parę filmików :)
-Kanał Bartka i Justyny Perth - Polecam obejrzeć każdy filmik, bo zawsze czegoś nowego się dowiecie i jest ciekawie :)
Studia w Australii#3 - nagrywany podczas lotu, przesiadek, nie wiem jak wy, ale ja właśnie lubię takie momenty, wtedy czuję się, jakbym i ja była w tym samolocie.

Studia w Australii#7  i 10 - przyda się wam jeśli chcecie wyjechać, macie rozplanowane koszty wyjazdu (wizy, tłumaczenia itp.) /// Natomiast w 10 koszty jakie musicie uwzględnić już na miejscu.

Studia w Australii#13 - o przyczynach wyjazdu, nieuczciwych pracodawcach (cwaniakach Polakach).

Od Bartka trafiłam do Hani! Przemiłej pani, która w AU mieszka już 28 lat. Z tych filmików możecie dowiedzieć się ogromu rzeczy! Przyznam się szczerze, że jeszcze nie obejrzałam wszystkich, ale nadrobię!
Pani Hania zmierza się z rakiem, ale mimo to jest bardzo ciepłą i pocieszną osobą, jej pogląd na chorobę mi imponuje i wiem, że można brać z jej myślenia przykład! :)
Kącik Hani - tu mam ogromny problem co wybrać...

2.- cenne rady co o nauki języka, ja skorzystałam i jest to przyjemne!

17.- to dla tych, którzy mają duże aspiracje i chęci, nie jest najłatwiej, ale wystarczy tylko chcieć!

44.- ten filmik UBÓSTWIAM całym swoim sercem, +100 do motywacji.

48.- no właśnie emigracja, którą wizę wybrać i jakie kroki trzeba zrobić.

221- przesłuchajcie naprawdę warto, spojrzenie na chorobę, bardzo mądre słowa/ szpital  w AU + piękne widoki.

Australijskie Sokoły  dużo filmików z podróży po AU :)

Nie może zabraknąć moich ukochanych filmików z podróży! Lecimy do Australii 1 i 2.

#7- Jeśli ktoś chce zdawać egzamin IELTS filmik może trochę pomóc i objaśnić. Punkty, problemy z nagłośnieniem, testowe przygody.

#8 - po  trochu wszystkiego, o twórcach kanału, życiu itp.

Adam AU - niestety tutaj oglądałam dopiero jeden filmik i nie mogę wiele się wypowiedzieć, ale zapraszam i biorę się za dalsze części!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz