sobota, 29 marca 2014

Naleśniki z brokułami i kurczakiem

Piękny mamy dzionek! Słoneczko świeci od samego rana, gorąco, nawet się poopalałam chwilę.
Wczorajszy wieczór zaliczam do bardzo udanych! Przede wszystkim dziki taniec, który widział przyjaciel mojego brata... no cóż udam, że to nie ja.. :) Zobaczymy co będzie dzisiaj, spotkanie z Asią.
Ja głodomorek na obiadek zrobiłam sobie naleśniki z brokułami i kurczakiem, polecam! Tak się najadłam, że umieram! :D
Miłego dnia i wieczoru :*

Składniki
- kurczak - doprawiony
- brokuł
-ser żółty
- olej
-4 jajka
-bułka tarta
Na naleśniki:
-szklanka mąki
-szklanka mleka
-trochę wody
-sól
-cukier
-2 jajka

Kurczaka pokroić na mniejsze kawałki, przyprawić i usmażyć na oleju.
Brokuł ugotować w niewielkiej ilości osolonej wody (nie zakryte warzywo ugotuje się w gorącej parze).Brokuła i kurczaka rozdrobnić delikatnie rozrywając widelcami. Wymieszać, dodać ser.Zawinąć w naleśniku mocno zbity farsz. Panieruj w bułce i jajkach, smaż na oleju aż się zarumienią. Ja polałam sosem czosnkowym, mniaam <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz