środa, 17 czerwca 2015

Wakacyjna lista

 Już prawie oficjalnie mogę napisać, że tadamtadam... WITAMY WAKACJE!
Mam nadzieję, że większość z was, która uczęszcza jeszcze do szkoły ma już z głowy wszystkie zaległości i tak jak ja, cierpliwie i grzecznie czeka na ostatni dzwonek. 
 Dzisiaj napisałam ostatnią kartkówkę z chemii i czekam na pozytywne oceny, a  tą jakże piękna środową noc poświęcam na pisanie posta i uczenie się angielskiego. Oczywiście w przerwach zaprzątam swoją główkę głupim rozpamiętywaniem rzeczy, które nie mają żadnego znaczenia.  Dręczenie się mam opanowane do perfekcji, hah, już tylko mogę się z tego śmiać. Są też dobre strony mojej ostatniej 'straty' zaczęłam chodzić na dłuższe spacery, wieczory spędzać, jeżdżąc na rowerze. Oddycham świeżym powietrzem, biorę gorące kąpiele w wannie pełnej piany i płatków róż, robię wszystko by dać odpocząć moim myślą. 
Zaczęliśmy temat wakacyjnie, więc postanowiłam, że sporządzę tu listę rzeczy, które fajnie by było w te wakacje zrobić. Warto stawiać sobie jakieś cele i do nich dążyć, a więc zaczynamy przygodę!

1. Imprezować do białego rana

2. Kąpać się w nocy w morzu



3. Wypić kawę o 4:30 z bliską mi osobą 



5. Starać się być grzeczną, nawet jeśli ktoś mnie denerwuje



6.Spróbować wybaczyć ludziom, którzy mnie skrzywdzili



7. Wygrać w lotka



8. Zrobić skitelsową wódkę razem z dziewczynami


9. Pojechać w jakieś przyjemne miejsce z moją mamą i spędzić z nią więcej czasu



10. Odwiedzić Londyn



11. Niczym Alan z ekipy <patrz na obrazek>


12. Zacząć czytać Biblię 



13. Sprawdzić, żeby rodzice byli dumni z takiej córki 



14. Pomóc tym, którzy tego potrzebują, ofiarować komuś pieniądze, jedzenie czy po prostu swój czas... Jeśli ktoś daje ci swój wolny czas, nigdy go nie odzyska. 



15. Kupić białe jeansy



16. Rozkoszować się lodami we Włoszech



17. Uczyć się języków dwie godziny dziennie 



18. Jak najczęściej się uśmiechać, nie dać sobie popsuć humoru



19. Dawać z siebie wszystko, co najlepsze. Kochać innych i być kochaną



20. Coś dla zabawy - rozkochać w sobie Włocha, hahahha



21. Zmienić czyjeś spojrzenie na świat 



22. Napisać list, w którym opisze swoje obecne uczucia i myśli, otworzyć go za parę lat



23. Przytulić przypadkowych ludzi na ulicy



24. Powiedzieć ludziom, którzy są dla mnie ważni, jacy są wspaniali ile dla mnie znaczą. Każdego dnia chociaż raz powiedzieć najbliższym, że ich kocham



25. Spędzać czas z moimi wspaniałymi 'dziołchami'! 



26. Spontanicznie spakować się i wyjechać 



30. Każdego dnia zachwycać się czymś wyjątkowym 




31. Cieszyć się deszczem




32. Przejść nocą po Zakopanem trzymając za rękę kogoś ważnego




33. Nie tęsknić za nikim, niech wszyscy tęsknią za mną 



34. Poznać nowych ludzi z różnych krajów 



35. Wierzyć w siebie i nie poddawać się w żadnej sprawie



No i oczywiście, żebym nie zapomniała, uważać na jakże znaczące plagi egipskie ;))) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz