piątek, 30 stycznia 2015

Jeśli czegoś naprawdę pragniesz, wysyłasz miłość w wszechświat


I won't give up on us 

God knows I'm tough enough

We got a lot to learn

God knows we're worth it


Tym miłym akcentem muzycznym zaczynam swój kolejny post... już 56. Powiem szczerze, że nie myślałam, że ten blog będzie dla mnie tak ważny i owocny.W marcu będziemy obchodzili 'mój roczek'.
Zaczęły się moje ferie, więc mam nadzieję, że w tym czasie nadrobię jeszcze posty, które miałam zamiar dodać. Dzisiaj tak jakby zaktualizuję posta o kanałach YT z wiązanych z Australią, bo muszę szczerze przyznać, że w ostatnim czasie powstaje ich więcej, co bardzo mnie cieszy. Napiszę też o zmianie myślenia, wizualizacji, sposobie przyciągania naszych pragnień.

Oprócz Kącika Hani 
 bartdevil1984 - Studia w Australii
Australijskie Sokoły
Adam AU 
  wynalazłam jeszcze: Serafy w Australii



                                   Herbatka z Kangurami

Jeśli znacie jeszcze jakieś kanały o takiej tematyce, to byłabym wdzięczna za podzielenie się linkami :)

Muszę się przyznać, że dostałam parę dni temu przypływ pozytywnej energii, motywacji, jeszcze większej pewności, że to czego pragnę już jest moje. Wczoraj bez niczego,po prostu stwierdziłam, że pouczę się angielskiego, więc otworzyłam książkę i spędziłam z nią 10 godzin... ale ten czas nie był nudny czy męczący, ja cieszyłam się każdym słówkiem, zdaniem. Szukałam też interesujących kierunków studiów w Anglii, parę fajnych znalazłam, tylko trudno się zdecydować, hah.
To taka piękna rzecz, że chciałabym, żeby każdy się tak czuł, żeby każdy zmienił swoje myślenie i patrzenie na świat na lepsze!

Dzisiaj opiszę wam tylko pewien sposób osiągania swoich celów, pragnień, a następnym razem przedstawię książki, z których to biorę :)

Istnieją 3 kroki i ja pokażę je przez tekst pewnych cytatów.
Krok pierwszy- poproś

"Pierwszy krok to prośba. Wydaj polecenie Wszechświatowi. Niech wie, czego chcesz. Wszechświat odpowie na Twoje myśli."
-Lisa Nichols


"Czego tak naprawdę pragniesz? Usiądź i zapisz to na kartce, w czasie teraźniejszym. Możesz zacząć od:"Jestem teraz taki szczęśliwy i wdzięczny, że...". A następnie wyjaśnij, jak według Ciebie powinno wyglądać Twoje życiem w każdym jego przejawie."
- Bob Proctor 


Krok drugi- uwierz 

"Krok drugi to uwierzyć. Uwierz,że to coś już do Ciebie należy. Powinieneś odznaczać się tym, co uwielbiam nazywać niezachwianą wiarą. Wiara w niewidzialne."
- Lisa Nichols


"Wszechświat zacznie się dostosowywać, byś osiągnął to, czego pragniesz."
- Dr Joe Vitale 

"Wiem, że to czego chcę, już się zbliża."


Krok trzeci- otrzymaj 

"Wszechświat czuje. Jeśli wierzysz w coś tylko intelektualnie, ale nie podbudowujesz tego odpowiednim uczuciem, to nie masz dostatecznej siły, by pokazać to, czego chcesz w życiu.Musisz to odczuwać"
-Michael Bernard Beckwith

"I otrzymacie wszystko, o co na modlitwie z wiarą prosić będziecie."
- Ewangelia Św. Mateusza 21,22 

"Wszystko, o co w modlitwie prosicie, stanie się Wam, tylko wierzcie, że otrzymacie."
-Ewangelia Św. Marka 11,24



Kolejną ważną według mnie rzeczą jest wizualizacja naszych pragnień, czyli wyobrażenia scen i naszych uczuć... to naprawdę mi bardzo pomaga i sądzę, że jest to dosyć łatwy sposób...
Jeśli chcesz coś dostać, coś co kochasz, to musisz emanować miłością i zachowywać się tak jakbyś te rzeczy już dostał... i może uznacie mnie za wariatkę, ale nie, nie jestem wariatką, po prostu poznałam nowy sposób na moje marzenia i wiem, że wszystko jest możliwe, Wszystko o czym pomyślisz już istnieje,  jest powołane do życia, pora to przyciągnąć :)
Przed PŚ miałam małe szanse na bilety i akredytacje, ale zaczęłam sobie to wyobrażać, zachowywać się jakbym była pewna, że już je  mam, na mojej tablicy, na której zazwyczaj takie rzeczy wiszą, narysowałam mazakiem akry, zapisałam dane i po powrocie zapełniłam te miejsca :)
A teraz pragnę Australii... dlatego każdy filmik z AU wyzwala we mnie ogrom dobrych uczuć, dlatego czytam historie ludzi z AU, wyobrażam sobie lot, dom, moją rodzinę. Sprawdzam bilety, ustalam daty... Nawet zrobiłam sobie i moim bliskim zaakceptowane wnioski wizowe.. dla was może się to okazać dziwne, ale kiedy poznacie "Sekret", zrozumiecie :)
Wierzę, że Bóg i Wszechświat mi pomagają. Moja miłość, którą dałam, wróci do mnie, tak samo jak i złość, dlatego ja mówię tak miłości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz