piątek, 7 listopada 2014

Barwa siarkowa

Rach, ciach, ciach i minęły trzy miesiące od mojego ostatniego wpisu...Co tu się wyprawia, moi drodzy!?
U mnie raczej wszystko w porządku, wiedzie się pomyślnie, szkoła jakoś do przodu, ale w sumie nie mogę narzekać, jest dobrze! :)
Dzisiaj chciałam wam pokazać krem, który nabyłam jakiś czas temu, na moje wypryski... i wiecie co jak dla mnie jest na 5! Moja skóra się rzeczywiście poprawiła, a więc oby tak dalej :)
Kosztuje 15-20 zł :) 
  • przywraca równowagę w tłustej „strefie T”
  • trwale redukuje przetłuszczenie skóry o 27%*
  • poprawia wygładzenie skóry o 12%*
  • normalizuje pracę gruczołów łojowych
  • ogranicza nadmierne wydzielanie sebum
  • wspomaga walkę z krostami i wykwitami ropnymi
  • zmniejsza rozwój zaskórników i zmian zapalnych
  • nie podrażnia i nie przesusza skóry

Jaki daje efekt?
  • matowa skóra nawet do 14h*
  • cera pozbawiona wykwitów trądzikowych
  • skóra wypielęgnowana i odświeżona
  • złagodzone blizny
  • wyrównany koloryt cery   
Odkryłam też nową pasję- robienie paznokietków, jak wrzucę zdjęcia na laptopa, to wam dodam parę róznych zdjęć  :)
A teraz lecę się szykować, miłego wieczorku :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz